שיחה עם נציג שיחה עם נציג צור קשר צור קשר אימייל אימייל

Welcome to CA Israel Modern Software Factory Take the Tour

תמיכה ושירות

התמיכה שצריך, איך שצריך, מתי שצריך

תמיכה ושירות של CA

מהכרטיס הטכני ביותר לפתרון האתגרים האסטרטגיים שלך, אנחנו כאן כדי לוודא את הצלחת לקוחותינו. מערך התמיכה המגוון של CA Technologies ו- CA ישראל עומד לרשותך. אנו מציעים משאבי שירות עצמי, תיעוד טכני, וקהילות בהן ניתן למצוא שאלות שנענו על ידי המהנדסים המומחים שלנו. תמיכה מותאמת אישית בישראל זמינה לך בלחיצת כפתור. הטופס בדף זה מאפשר יצירת קשר עם אנשי תמיכה שיבינו את צרכי ה IT והמטרות העסקיות הייחודיות לארגון שלך.
לינק לאתר הבינלאומי >

צוות תמיכה בישראל

צוות של מומחים, ייעודי לתמיכה בשוק הישראלי ישמח לתת לך מענה.
מטרתו של הצוות לייצר חווית תמיכה טובה יותר עבור לקוחותיה של CA בישראל. הצוות ישמח לתת מענה ישיר ובעברית ולסייע בתקשורת מול מרכז התמיכה הבינלאומי בהתאם לצורך.
09-9626026
פתיחת קריאת שירות

אתר תמיכה בינלאומי

בנוסף לתמיכה בישראל, תוכלו לפנות ישירות למרכז התמיכה הבינלאומי.
לתיאור SLAלחץ כאן >
למד עוד על שיטת התמיכה שלנו כאן >
לינק לאתר תמיכה בינלאומי >

דירוג דחיפות הפניה

להלן הסבר קצר על דירוג דחיפות הפניה בטופס שבאתר זה. חשוב למלא את הדרגה הנכונה כדי שמרכז התמיכה בישראל יוכל לטפל ביעילות מירבית בקריאתכם.

ישנן 4 דרגות

  • הדרגה הדחופה ביותר היא דרגה 1, בה יש לטפל בבעיה טכנית הפוגעת בייצור.
  • דרגה 2 עונה על מקרה של בעיה טכנית בעלת משמעות עסקית רבה שעלולה גם לפגוע בייצור.
  • דרגה 3 מתארת מקרה של בעיה טכנית בעלת משמעות עסקית נמוכה וכשמירב תשתיות התוכנה עדיין פעילות.
  • דרגה 4 מתאימה לבעיה טכנית קלה שאיננה משפיעה על תפקוד תשתיות התוכנה.

 

להלן התיאור המדוייק באנגלית, כפי שנהוג גם בתמיכה העולמית:

PRIORITY: 1-4

  • PRIORITY 1 – System down, inoperative condition impacting a production environment
  • PRIORITY 2 – a high-impact business condition possibly endangering a production environment
  • PRIORITY 3 – a low-impact business condition with a majority of software functions still usable
  • PRIORITY 4 – a minor problem or question that does not affect the software function

 

פתיחת קריאת שירות
הטופס ימולא באנגלית בלבד
* שדה חובה

הודעת שגיאה (במידה ויש)

איש קשר אל מול צוות התמיכה: